About Me

My photo
"Makin bertambah ilmuku, Makin terasa kebodohanku" Imam Asy Syafie Rahimahullah

RSS Subscription

Subscribe via RSS reader:
Subscribe via Email Address:
 

Time is not Static

Posted By Fakhri Bey On 11:21 AM
Salam kepada semua.
Hari ni saya nak inform beberapa benda.
1-Sekarang ni tengah sibuk menghadapi final exam. Tapi saya akan cuba update posts juga from time to time. Exam bukan alasan untuk terus menimba ilmu & berkongsi. Yeah!!

2-Saya merancang untuk mengstruktur kembali blog ni, biar nampak kemas 'semampu mungkin'. Sebarang cadangan boleh letak kat peti surat saya. Terima Kasih.

3-Lepas habis final exam ni, saya akan memulakan satu projek besar. Makanya, saya akan jadi sangat sibuk.


'D60'

4-Saya dah order D-SLR jenama nikon, model D60 dari abang saya. InsyaAllah, by the end of October saya dah boleh dapat. Kalau nak tahu, D-SLR for beginners dari Nikon ialah model D40, D60 dan D3000(kalau tak silap). D3000 ialah untuk advance beginners. D40 & D60 sudah tiada dalam market. Tapi kalau nak tempah 2nd hand, saya boleh cuba minta tolong abang saya.

Sebagai kesimpulannya, saya amat mengharapkan sokongan dan Doa dari sahabat2 semua. Moga2 semuanya menjadi Khair(baik) insyaAllah. Sekian WasSalam(^_^)

Post a Comment